RACC: Comunicat oficial, 14 d'octubre de 2019 



El RACC, entitat associativa de referència a Catalunya, amb una àmplia i diversa massa social i des de la neutralitat i el màxim respecte a la pluralitat de les opinions dels seus socis, vol posar de manifest que: 

En relació a la sentència que avui ha fet pública el Tribunal Suprem sobre els esdeveniments succeïts a Catalunya els mesos de setembre i octubre de 2017, li preocupa profundament el seu impacte en el futur immediat i a llarg termini del nostre país. 

El Club sempre ha defensat la convivència i el respecte mutu com a pilars de la nostra societat i per això demana una solució política, pactada i pacífica basada en el diàleg, la generositat i l’empatia.

El RACC expressa el seu suport a totes les famílies directament afectades per la sentència, moltes d’elles sòcies de la nostra entitat.



Comunicado oficial

El RACC, entidad asociativa de referencia en Cataluña, con una amplia y diversa masa social y desde la neutralidad y el máximo respeto a la pluralidad de las opiniones de sus socios, quiere poner de manifiesto que:

En relación a la sentencia que hoy ha hecho pública el Tribunal Supremo sobre los acontecimientos sucedidos en Cataluña los meses de septiembre y octubre de 2017, le preocupa profundamente su impacto en el futuro inmediato y a largo plazo de nuestro país.

El Club siempre ha defendido la convivencia y el respeto mutuo como pilares de nuestra sociedad y por ello pide una solución política, pactada y pacífica basada en el diálogo, la generosidad y la empatía.

El RACC expresa su apoyo a todas las familias directamente afectadas por la sentencia, muchas de ellas socias de nuestra entidad.

Mailchimp

Descargar PDF

Raimon d'Abadal, 29 • 08500 Vic | 938 852 256 | jas@jas.es