La Pujada a La Trona cancelada hasta 2021 



V-Line Org. y el ayuntamiento de Les Masies de Voltregà han decidido que la que tenía que ser XVI Pujada automovilística a La Trona, prevista para los próximos días 23 y 24 de mayo, se cancela este año y volverá a convocarse en una fecha a concretar del año 2021.

El motivo de esta cancelación no es otro que la grave situación sanitaria que vive el país. En estos momentos la expansión de la pandemia de la Covid-19 no aconseja hacer previsiones de ningún tipo en cuanto a la organización de una carrera tan popular y querida por los aficionados como es la Pujada a La Trona.

Además V-Line Org., en un gesto que demuestra todo el sentido común que la situación exige, no ve conveniente pasar la carrera a una hipotética fecha del otoño, dado que si todo va cómo se prevé y la situación mejora, el alud de carreras que se amontonarán en este periodo no permitirá establecer un calendario adecuado, ni para pilotos y equipos ni para organizadores y seguidores.

V-Line Org., organizador que recuperó el año pasado la subida osonense después de 10 años de ausencia en el calendario, quiere que la XVI Pujada a La Trona de 2021 vuelva a ser una de las carreras de montaña de referencia del país.

Les Masies de Voltregà, 3 de abril de 2020



La Pujada a La Trona cancel·lada fins al 2021


V-Line Org. i l’ajuntament de Les Masies de Voltregà han decidit que la que havia de ser la XVI Pujada automobilística a La Trona, prevista pels propers dies 23 i 24 de maig, quedi cancel·lada aquest any i es torni a convocar en una data a concretar de l’any 2021.

El motiu d’aquesta cancel·lació no és altre que la greu situació sanitària que viu el país. En aquests moments l’expansió de la pandèmia de la Covid-19 aconsella a no fer previsions de cap tipus en l’organització d’una cursa tan popular, estimada i seguida pels aficionats com és la Pujada a La Trona.

A més V-Line Org., en un gest que demostra tot el sentit comú que la situació exigeix, no veu convenient passar la cursa a una hipotètica data de la tardor, perquè si tot va com es preveu i la situació millora, l’allau de curses que s’amuntegaran en aquest període no permetrà establir un calendari adient, ni per a pilots i equips ni per a organitzadors i seguidors.

V-Line Org., organitzador que l’any passat va recuperar la pujada osonenca després de 10 anys d’absència en el calendari, vol que la XVI Pujada a La Trona del 2021 torni a ser una de les curses de muntanya de referència del país.

Les Masies de Voltregà, 3 d’abril de 2020


Raimon d'Abadal, 29 • 08500 Vic | 938 852 256 | jas@jas.es