El presidente de la Generalitat visita el stand Ford de Automobile Barcelona 

Pere Aragonès se interesa por la gama electrificada de la marca del óvalo 



Barcelona, 5 de octubre de 2021.– El presidente de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, a quien acompañaba el Conseller de Interior, Joan Ignasi Elena, visitó a última hora de la tarde de ayer el stand de Ford en Automobile Barcelona, la nueva denominación del salón del automóvil barcelonés. La comitiva fue recibida por Antonio Chicote, gerente de Comunicación de Ford España, que les mostró y explicó las características básicas de los modelos expuestos.

Como en el día de la inauguración, cuando el stand fue visitado por el Rey, el presidente del Gobierno y la ministra de Industria, Comercio y Turismo, la máxima autoridad catalana se interesó por la gama electrificada de la compañía, que en realidad es la práctica totalidad del producto expuesto y que el visitante también puede probar en la zona exterior de boxes.

Ford expone en primicia en Automobile Barcelona el Mustang Mach-E GT y la E-Transit, además del nuevo Fiesta electrificado así como la completa gama electrificada de Ford, con modelos híbridos enchufables y mild hybrid de Explorer, Kuga o Puma.

El nuevo Mustang Mach-E GT es la versión más excitante y deportiva del nuevo SUV eléctrico de Ford, con 487 CV e impulsado por un impresionante par motor de 860 Nm. La autonomía de este superdeportivo eléctrico es de 500 km.

La Ford E-Transit está diseñada para satisfacer una amplia gama de usos de los clientes, con una batería equipada de serie de 68 kWh de capacidad utilizable, que proporciona una autonomía de conducción específica, la mejor de su clase, de hasta 317 km, aunque la verdadera capacidad de la E-Transit viene dada por el potente motor que ofrece 430 Nm de par y cargas útiles de hasta 1.758 kg en el modelo furgoneta.

En los tres primeros días que el salón ha estado abierto al público la instalación de Ford ha recibido muchas visitas interesadas en la gran variedad de vehículos que en él se muestran, lo que hace prever unas interesantes cifras de ventas y también de posterior tráfico en las concesiones. Automobile Barcelona cerrará sus puertas el próximo domingo, 10 de octubre.

--

El president de la Generalitat visita l'estand Ford d’Automobile Barcelona

Pere Aragonès s'interessa per la gamma electrificada de la marca de l'oval

Barcelona, 5 d'octubre de 2021.– El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, a qui acompanyava el Conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, va visitar a última hora de la tarda d'ahir l'estand de Ford a Automobile Barcelona, la nova denominació del saló de l'automòbil barceloní. La comitiva va ser rebuda per Antonio Chicote, gerent de Comunicació de Ford Espanya, que els va mostrar i explicar les característiques bàsiques dels models exposats.

Com en el dia de la inauguració, quan l'estand va ser visitat pel Rei, el president del Govern i la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, la màxima autoritat catalana es va interessar per la gamma electrificada de la companyia, que en realitat és la pràctica totalitat del producte exposat i que el visitant també pot provar en la zona exterior de boxes.

Ford exposa en primícia a Automobile Barcelona el Mustang Mach-E GT i l'E-Transit, a més del nou Fiesta electrificat així com la completa gamma electrificada de Ford, amb models híbrids endollables i mild hybrid d'Explorer, Kuga o Puma.

El nou Mustang Mach-E GT és la versió més excitant i esportiva del nou SUV elèctric de Ford, amb 487 CV i impulsat per un impressionant parell motor de 860 Nm. L’autonomia d'aquest super esportiu elèctric és de 500 km.
La Ford E-Transit està dissenyada per a satisfer una àmplia gamma d'usos dels clients, amb una bateria equipada de sèrie de 68 kWh de capacitat utilitzable, que proporciona una autonomia de conducció específica, la millor de la seva classe, de fins a 317 km, encara que la veritable capacitat de la Ford E-Transit ve donada pel potent motor que ofereix 430 Nm de parell i càrregues útils de fins a 1.758 kg en el model furgoneta.

En els tres primers dies que el saló ha estat obert al públic, la instal·lació de Ford ha rebut moltes visites interessades en la gran varietat de vehicles que s’hi mostren, la qual cosa fa preveure unes interessants xifres de vendes i també de posterior trànsit en les concessions. Automobile Barcelona tancarà les seves portes diumenge que ve, 10 d'octubre.

Mailchimp

Raimon d'Abadal, 29 • 08500 Vic | 938 852 256 | jas@jas.es