9 y 10 de junio, la base logística de la EBC en el Tecnoparc de Fira Reus 

Abierto el plazo de inscripción del Rally Costa Daurada Legend Reus 



· El Campeonato de España de Vehículos Históricos llegará a Reus muy animado
· 9 y 10 de junio, la base logística de la EBC en el Tecnoparc de Fira Reus

Reus (Tarragona), 3 de mayo de 2023 – El Rally Costa Daurada Legend Reus 2023 se encuentra a un mes de su celebración y las noticias en torno a la prueba, que se celebrará los días 9 y 10 de junio, son diversas y positivas. Puntuable para los campeonatos de España y de Catalunya de Rallyes Históricos, la prueba organizada por Escudería Baix Camp se confirma en esta primera puntuabilidad estatal como la edición más importante de su historia.

Este viernes, 5 de mayo, se abre el plazo de inscripción de la prueba en www.rallycostadaurada.com. Para poder hacer público el itinerario en las fechas previstas, Escudería Baix Camp está ultimando los detalles finales de la prueba, 4ª de las 7 puntuables para el Campeonato de España de Vehículos Históricos en sus categorías de Velocidad Pre81, Pre90, Pre2000 y Classic, así como de Regularidad y Regularidad Sport para automóviles Pre90.

A una semana de disputarse el rally previo al reusense, el Rally Asturias Histórico (12-13 de mayo), el interés deportivo del campeonato es alto. En la categoría Pre81 el líder es Joan Riberas (Porsche 911 SC); en Pre90 encabeza el apartado Antonio Dezcallar (Toyota Celica GT-Four); y en Pre2000 el primero es Oscar García (Peugeot 306 16V). En todo caso los tres son pilotos que han participado y puntuado en los dos primeros rallyes de la temporada, mientras que otros favoritos volverán a competir en Asturias después de haberlo hecho únicamente en el Rally Costa Brava. Por lo tanto, es a partir del rally asturiano y especialmente del Rally Costa Daurada Legend Reus, cuando los pilotos tendrán más de un resultado contabilizado, cuando las provisionales tomarán un cariz más realista.

Algo similar ocurre en el Campeonato de Catalunya, apartado en que el líder es un piloto con dos resultados, Jordi Ventura (Ford Sierra RS Cosworth), si bien su participación confirmada en el Rally Costa Daurada Legend Reus le otorga el papel de favorito. Ventura también lidera en Pre93, Riberas en Pre85 –ambos pilotos, protagonistas también del Campeonato de España–, mientras que Manel Pérez (BMW 2002 Ti) es el primero en Pre75. En este campeonato, la prueba de Escudería Baix Camp será la 6ª de las 7 que forman parte del mismo, reservado a vehículos homologados con anterioridad a 1993.

Hotel Reus Park, establecimiento hotelero oficial
Las direcciones de Escudería Baix Camp y del Hotel Reus Park firmaron un acuerdo por el cual este establecimiento hotelero será el oficial del Rally Costa Daurada Legend Reus 2023, ofreciendo a los participantes unos precios muy competitivos, lo que le convierte en el idóneo para albergar a los pilotos durante el rally, dada su situación junto al parque de salida y llegada. Para información y reservas: reservas@hotelreuspark.com y 977.958.173.

Tienda oficial RCDL
Como su categoría de rally puntero exige, el Rally Costa Daurada Legend Reus cuenta con una tienda online en la que se venden productos oficiales de la prueba, camisetas y placas de todas las ediciones disputadas, lo que permite coleccionar de algún modo la evolución del rally y ofrecer buena visibilidad del mismo en otras fechas que no sean las de la celebración de la prueba.

Además del soporte de la ciudad de Reus, el Rally Costa Daurada Legend Reus cuenta con la colaboración de la Diputació de Tarragona y del Grup Oliva Motor (concesionario BMW – Mini).

Sobre Escudería Baix Camp
La historia de la Escudería Baix Camp comienza el año 1981 cuando un grupo de entusiastas del automovilismo creó un club en Reus con el objetivo de organizar carreras de coches y apoyar a los pilotos. La primera organización de la entidad fue la I Subida a Mont-ral, en 1982. En diciembre de ese mismo año organizó su primer rally, el Baix Camp para clásicos deportivos.

​Gracias al esfuerzo de muchas personas, Escudería Baix Camp se ha convertido con los años en un referente del automovilismo deportivo del sur de Catalunya, potenciando la organización de carreras, la formación de oficiales y el soporte y asistencia a los equipos del club. Desde 2015 organiza el Rally Costa Daurada Legend, prueba que a partir de 2018 tiene establecido su núcleo central en Reus, donde permanece en la actualidad.

Para más información: www.rallycostadaurada.org
Contacto de prensa: info@rallycostadaurada.com

-------------------------------------------------------------

Obert el termini d'inscripció del Rally Costa Daurada Legend Reus

· El Campionat d'Espanya de Vehicles Històrics arribarà a Reus molt animat
· 9 i 10 de juny, amb la base logística de la EBC en el Tecnoparc de Fira Reus

Reus (Tarragona), 3 de maig de 2023 – El Rally Costa Daurada Legend Reus 2023 és a un mes de la seva celebració i presenta notícies diverses i positives. Se celebrarà els dies 9 i 10 de juny i puntuarà per als campionats d'Espanya i de Catalunya de Ral·lis Històrics. En aquesta primera edició amb categoria estatal, la prova organitzada per l’Escuderia Baix Camp es confirma com la més important de la seva història.

Aquest divendres, 5 de maig, s'obre el termini d'inscripció a www.rallycostadaurada.com. Per poder fer públic l'itinerari en les dates previstes, l’Escuderia Baix Camp està ultimant els detalls finals de la prova, quarta de les set puntuables per al Campionat d'Espanya de Vehicles Històrics en les seves categories de Velocitat Pre81, Pre90, Pre2000 i Clàssic, així com de Regularitat i Regularitat Sport per a automòbils Pre90.

A falta d’una setmana per la disputa del Rally Asturias Histórico (12-13 de maig), immediatament anterior al reusenc, l'interès esportiu del campionat és alt. En la categoria Pre81 el líder és Joan Riberas (Porsche 911 SC); la Pre90 l’encapçala Antonio Dezcallar (Toyota Celica GT-Four); i en Pre2000 el primer és Oscar García (Peugeot 306 16V). Tots tres han participat i puntuat en els dos primers ral·lis de la temporada, mentre que altres favorits tornaran a competir a Astúries després d'haver-ho fet únicament en el Rally Costa Brava. Per tant, és a partir del ral·li asturià i especialment del Rally Costa Daurada Legend Reus, quan els pilots tinguin més d'un resultat comptabilitzat, que les classificacions provisionals prendran un caire més realista.

Quelcom similar es registra en el Campionat de Catalunya, apartat en què el líder és un pilot amb dos resultats, Jordi Ventura (Ford Sierra RS Cosworth), si bé la seva participació confirmada en el Rally Costa Daurada Legend Reus li atorga el paper de favorit. Ventura també lidera en Pre93; Riberas ho fa en Pre85 –tots dos pilots son també protagonistes del Campionat d'Espanya–; mentre que Manel Pérez (BMW 2002 Ti) és el primer en Pre75. En aquest certamen català reservat a vehicles homologats amb anterioritat a l’any 1993, la prova d'Escuderia Baix Camp serà la sisena de les set que componen el calendari.

Hotel Reus Park, establiment hoteler oficial
Les directives d'Escuderia Baix Camp i de l'Hotel Reus Park van signar un acord pel qual aquest establiment hoteler, situat al costat del parc de sortida i arribada, serà l'oficial del Rally Costa Daurada Legend Reus 2023. Ofereix als participants uns preus molt competitius que el converteixen en l'idoni per a albergar als equips durant el ral·li. Per a informació i reserves: reservas@hotelreuspark.com i 977.958.173.

Botiga oficial RCDL
Tal com exigeix la seva categoria de ral·li capdavanter, el Rally Costa Daurada Legend Reus disposa d’una botiga en línia en la qual es venen productes oficials de la prova, samarretes i plaques de totes les edicions disputades, la qual cosa permet col·leccionar en certa manera l'evolució del ral·li i oferir-ne bona visibilitat en altres dates que no siguin les de la celebració de la prova.

A més del suport de la ciutat de Reus, el Rally Costa Daurada Legend Reus compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona i del Grup Oliva Motor (concessionari BMW – Mini).

Sobre Escuderia Baix Camp
La història de l'Escuderia Baix Camp comença l’any 1981 quan un grup d'entusiastes de l'automobilisme va crear un club a Reus amb l'objectiu d'organitzar curses de cotxes i fer costat als pilots. La primera organització de l'entitat va ser la I Pujada a Mont-ral, el 1982. Al desembre del mateix any va organitzar el seu primer ral·li, el Baix Camp per a clàssics esportius.

Gràcies a l'esforç de moltes persones, l’Escuderia Baix Camp ha esdevingut un referent de l'automobilisme esportiu del sud de Catalunya, potenciant l'organització de curses, la formació d'oficials i el suport i assistència als equips del club. Des del 2015 organitza el Rally Costa Daurada Legend, prova que des de l’any 2018 té establert el seu nucli central a Reus, on roman en l'actualitat.

Per a més informació: www.rallycostadaurada.org
Contacte de premsa: info@rallycostadaurada.com

Mailchimp

Raimon d'Abadal, 29 • 08500 Vic | 938 852 256 | jas@jas.es